Åker tillbaka till england

Jaha, kl är mycket och jag borde sova, men tänkte först skriva någon rad bara. 

imorgon TIDIGT åker jag tillbaka till England och lämnar Sverige för ... jag vet inte hur länge. 

Har haft ett par UNDERBARA DAGAR I SVERIGE MED FAMILJ OCH VÄNNER! TACK SÅ MYCKET FÖR ALLT. och till alla som jag inte har haft tid att träffa, FÖRLÅT! jag hoppas vi kan träffas snart i alla fall!!!

vet ju inte om jag kommer ha något Internet när jag kommer tillbaka så vet inte när jag kan skriva nästa gång. MEN jag skriver så fort jag har ett Internet nära. Men ha det så bra tills dess!!! 
*

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja det blev tidigt i morse men det gick bra, du är duktig. Tack för dessa dagar du va hemma det var jätte trevligt och roligt. TACK!!! Älskar dig och jag är glad att jag har dig som min dotter.

Väntar på att få läsa vad du skriver. Hoppas att konserten var bra och att du fick några trevliga och roliga dagar hos Jennifer och Emma. Puss och Kram från din mamma.

2010-12-27 @ 08:07:51
Postat av: Anonym

Det var så roligt att ha dig här några dagar. Hoppas att det inte dröjer så länge till nästa gång. Ha det nu bra på konserter och tillsammans med vänner. Älskar. gillar och ja du vet allt. Kram mormor

2010-12-27 @ 18:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0