Dagar hemma i Sverige

jaha så var det dagen före julafton och jag har redan varit hemma i två dagar av mina 5. det går lite för snabbt. Men jag har det bra =). 

så går var jag en svegn till Banken och fixade lite, sen träffade jag min Amanda <3 har saknat hemma  grymt mmycket. sen bar det va till johans nya lägenhet och KEBAB som jag har väntat och väntat på. Så det var Jag, Amanda, Johan, Timmy, Marcus, Lovis, Anton och Sara kom för bi en stund. hade det AS roligt hela kvällen och ville inte att den skulle ta slut. =) Kommer sakna er alla, men vi får göra samma sak nästa gång. <3

Idag så har jag GADDAT MIG =) Min fina Batman sitter nu på min arm!! Den är så grymt snygg!!! Blev så nöjd! =) 
Amanda var med och gjorde sin första tattoo =). Hade en grymt bra dag med mycket smärta, med det får man  ta =) hehehe 
Menar KOLLA =) 


jag och Amanda <3


Jaha, Imorgon är det julafton och vi ska till mormor, Längtar! =) 

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag beundrar dig gumman när du gjorde denna tatuering det tog många timmar men du stod ut, har du bestämt dig för något så klarar du det. Älskar dig.

2010-12-25 @ 21:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0