Helg och Ipswich

Tjoo. 
Denna vecka har varit ganska jobbig hela veckan, och just nu känns det som om det är allt jaghar sagt här på bloggen för ett tag så dörför har jag bestäm mig för att inte berätta något om veckan, utan tänker lägga det bakom mig och  ta nya tag till nästa i stället och hoppas på att den kommer bli bättra =). 
Därför jag inte har sagt så mycket dom senaste två dagarna. Så ni vet varför. 

Men nu är det fredag och jag har myss kommit ut ur duchen och har fått på mig kläder och håller på att pcka lite till Helgen då jag ska til Ipswich och min Engelska familj. =) 
Vi ska tjej kväll imorgon, jag Emma och Jennifer =) Vi har inte riktigt bestämmt om vi ska stanna inne och mysa eller om vi ska gå ut någon stans. det beror lite på vädret har vi sagt. Men tjej kväll blir det i alla fall. Ska bli jätte kul =). Tydligen så har dom mycket snö där så kanske blir att bygga en snögubbe också, hahha vi får se.
Jag ska försöka ta bilder så ni kan få vara med. 

Idag så gör min rygg jätte ont:( det är dock inte inte kul Vet dock att det är för att jag har bärt på massa tunga böcker och kartonger eftersom det är det jag gör varje dag nu. Dock har jag inte gjort några idag ... får se om jag orkar. Har gjort 28 helt klara kartonger, och tre som är på började, och rensat hela deras playroom och resnar sammtidigt som jag packar. Så det går ju inte så snabbt eftersom vissa saker vet jag inte om dom vill ha kvar eller inte så måste fråga. Men men, det går i alla fall. 

Jag känner mig tjock för jag är redan hungrig xD hahah Ska nog gå och äta något .. hahah 

Kommentera gärna vad ni tycker om julkalender =) 
Lucka nr 3 kommer snart =) 

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att tjej kvällen/helgen blev riktigt rolig och fina snögubbar kanske blev det en lyckta också. Sune är helt underbar bra förslag att göra till en kalender. Åker till Stockholm imorgon lördag. Kram på dig.

2010-12-03 @ 23:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0