I'm back in Sweden

JAG ÄR I SVERIGE. 
Japp nu är jag hemma. Sitter i mitt rum men massa julpyntt (Tack Mamma) och har min älskade Bobby berdvid mig. Har haft mormor, morfar kusin Robin och faster karin här och ätit mammas goda kyklingpaj och fått min första lussebulle och farmors pepparkaka. Jag mår bra =). 

Igår fick jag sms av min vän Emma (som är Au pair i London) att hon skulle åka  hem idag också med samma flyg som jag. Gjorde mig extremt glad. så vi träffades på stansted och spenderade tiden där tillsammans. Pratade om allt vi ville ha när vi kom hem =)  som: tacos, kycklingpaj, marabou Choklad, vanligt te, oboj mm. Vi hade det trevligt och satt och peppade tillsammans. 
Sen när jag kom fram så var pappa <3 där =). Skönt att komma hem. han var snäll och stannade på vägen hem så jag kunde köpa Marabou choklad =). HAPPY.

Så nu blir det några trvliga dagar hemma med familj och vänner. Har ett fullt späckat schema xD heheh
Men det vill jag ha så jag hinner med allt jag vill xD hhhe

Första är banken imorgon sen blir det KEBAB MED VÄNNER YES!!!!!!

Love
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0