Julafton

Så var det dags för dagen jag kom till. Har blivit väckt av mamma med glögg och pepperkaka =). Lika mysigt som alltid. Kommer aldrig bli för stor för det. hahah det jag kommer sakna om jag flytter hemifrån sen. 
Nu så är det dags att gå upp för att ta en dusch och göra sig iordning för att åka till Mormor =) Julbordet väntar. Kommer bli en mysig dag med kalle anka och gröt. Är glad att jag valde att åka hem under jul, skulle inte vart lika bra om jag hade stannat i UK under jul. hade nog varit lite ledsen, att sakna alla svesnka saker, som Kalle anka. Men nu är jag hemma och ska se det =). 

Bobby ligger i mitt knä och mysser. =) 

I  morgon ska jag äntligen träffa min MILLA <3 och vi ska leka snöööö ^^ Gör vi varje år så måste ju göra det i år också. heheheh. Sen är det bara en dag kvar och jag åker tillbaka till England. och ska då på Konsert!!! =) 

MEN NU ÄR DET JUL SÅ GOD JUL PÅ ER ALLA =)

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad glad jag blir att du uppskattar den lilla traditionen vi har på julaftonsmorgon. jag är glad att du kom hem under jul och kommer att sakna dig när du åker tillbaka till UK och kommer att längta tills vi ses igen men önskar dig lycka till med ditt jobb. Kram på dig jag älskar dig.

2010-12-25 @ 21:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0