Kanske sista dagen med Intenernet

Jag mår SKIT IDAG! Usch, har ont i hela kroppen, huvudvärk, ögonen gör ont och rinner, ont i halsen, magen är inte som den ska, och jag orkar inget. 
Men eftersom flytt gubbarna kom idag och började packa in saker i lastbilen .. så har jag ändå fårr hjälpa till att packa lite kartonger. Men har också sovit mycket uner dagen och ska snart lägga mig igen, för natten. För imorgon blir det ju mycket mer att göra än idag. Längtar inte till det. 

Igår var vi och såg Laurences skol pjäs ( Laurence hade en av huvud rollerna) Han var jätte duktig =) alla var. Fanns visa som stack ut mer än andra. Men den var jätte roligt att kolla på. 

Som Överskriften säger, så kommer jag troligen inte ha något Internet tills jag kommer tillbaka till Sverige. F.o.m imorgon. Kommer troligen inte få något internet tills den 12 jan i det nya huset. Vilket suger, men inte mycket man kan göra åt det. Hoppas att det inte blir så, det skulle verkligen suga om det blir den 12. 

Det är allt jag orkar säga just nu, ska ner och prata med Diana innan jag kryper i sängs och försöker bli bättre tills mímorgon. Jag ska se om jag kan skriva någon rad innan vi flyttar imorgon .. OCH så jag kan lägga in julkalendern till er. Men så ni vet att jag kommer inte kunna skriva något på några dagar f.om imorgon. 

Men god natt på er 

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla gumman, slit inte ut dig så du blir sjuk. Det är väl de som ska packa och inte du eller? Du ska få baka när du kommer hem. Längtar efter att få träffa dig min tjej. Kram

2010-12-19 @ 18:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0