Lucia

Jaha så ar vi redan framme på den 13 Dec och Lucia. Dock inget Luciade för mig inte .. ingen lussebulle på morgonen :(. Dom firar ju inte Lucia här. Vet inte ens vad det är o_O. Jag trode dom firade det, men nehe... Jag hade tänkt att baka lussekatter till denna dag, men finns ingen chans eftersom det ända jag gör är att packa, och finns ju nästan ingan plats att baka på. Lite synd, Men om jag hinner innan jag åker ska jag baka lite julskaer, annars får jag göra det hemma i sverige (om jag hinner) eller när jag kommer tillbaka. Måste ju baka något på jul, det är ett MÅSTE. Blir lite sent julbak, men det är ok ^^- 

Så iadg har jag packat och packat och packat .. som alltid. Känns fortfarande som om det är grymt mycket kvar! får lite panik. Har packat 63 kartonger som är klara, mina två resväskor med mina saker, en resveska med skor och väskor som dom har. Dom har packat några kartonger men saker från garaget. Har på börjat tre kartonger, men måste vänta tills Diana kommer hem igen för att få lite hjälp. 
Min rygg gör ont och jag är helt slut. Grymt jobbigt atta packa. Usch. Som jag sa igår, mina barn, eller jag, kommer inte ha mycket saker. För USCH. 

Just nu, eftersom jag sitter här, så tar jag en rast medans jag väntar på Diana. Laurence kom nyss hem från skoan så han håller på att resna lite av ALLA sina papper. Jag ser till att MYCKET kommer att slägas xD .. hahha. 

Ikväll ska jag och Diana på step. Ska bli skönt att få lite träning. =) 

OCH IDAG KOM MINA BILJETTER TILL BLACK VEIL BIRDES I NORWICH I FEB!!! LÄNGTAR GRYMT MYCKET , OCH hahhaha jag har mina planer. heheh.

Neee, ska gå ut och hämta in lite mer kartonger nu. 

Love
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0