lucka 16, 17, 18, 19 och 20

Diana har köpt ett sådant där USB inetrenet som man kan kopla in i datorn, dock är det inte så mycket vi kan använda av det och vi delar, så kan inte änvända det så mycket och ska ju räka ända till den 12 jan. 

men vi har flyttat och lever fortfrande med kartonger och möblerar om lite då och då. 

Jag blev jätte sjuk i lördags så stannade i sängen hela dagen. Är fortfarande förkyld och snorring och hostar med mår bättre. och Imorgon TISDAG så åker jag hem till Sverige för ett spendera jul med familjen =) ( Mamma jag kommer låna din dator för kommer inte få plats med min xD ). 

Men lite så ni vet hur det ligger till. 
Och här kommer dom luckor som vi har missat =) 

16



17




18



19




20



Hoppas allt ät bra med er alla =) 

Love
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0