somedays

Jaha, så var vi tilbaka i vardagen efter en jättebra helg i Ipswich. 

Så helgen:
Kom till Ipswich kl 7 på fredagen, DOM HADE SNÖ OCH KALLT kan jag säga. Blev Kramkalass när jag såg Emma. 
Sedan hemma, så var det part med alla och bara almänt mys (blev lite smygtiiande på min lillebror Aarons konversation med hans flickvän ) ahhah Sorry Aaron. Men grymt söta är dom. 
Blev lite Walking dead och prat med beth i USA innan vi gick och la oss. (Helt kär i Walking dead nu kan jag säga). Dock blev inte det så mycket sova eftersom jag fick lite samtal och sms under natten ^^ hahha dock inget jag tackar nej till. xD hahhaha . 

Lördag var det SLAPP MED AARON framför tv:n innan jag och Emma åkte till Jennifer för att fira vår två år tillsammns (Japp den 9 dec har jag kännt Emma i två år ). Dock blev inte kvällen som beräknat. Men men.. inte mycket man kan göra åt det nu. 
Söndagen blev också slapp, hahha dog nästan av hunger .. meen fick också se julgranen komma upp och klädd. JULEN KOMMER NÄRMARE OCH NÄRMARE.

Jaa och idag har det varit mer packande och tvättande .. och sovande. Och har nyss ätit dinner och ska snart släppa iväg Laurence till Scouts och Lena till sägen.

Börjar längta hem nu .. 

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man bara undrar vad och vem som stör din nattsömn. Kram mormor

2010-12-07 @ 10:22:00
Postat av: Mamma

Du är så välkommen hem längtar efter dig också. Kram

2010-12-07 @ 21:07:52
Postat av: Mamma

Du är så välkommen hem längtar efter dig också. Kram

2010-12-07 @ 21:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0