söndag

Tjooooo
Söndag söndag söndag ...
Helgen är ju min lediga stund .. men har packat och jobbat i alla fall. Är så trött att jag bara vill lägga mig och sova. Min kropp är helt slut. Min rygg gör ont och jag är så trött på saker!! När jag flyttar ska jag ha EN sak av varje .. och jag ska inte spara NÅGOT. Det är så mycket sakar .. att den känns som om det aldrig tar slut. Mina barn kommer inte få spara på NÅGOT!! menar NÅGOT!! Nu vet jag hur det blir. Dom kommer hata mig .. me USCHHH NEJ!! 

Så hela veckan har varit packa packa packa för mig. Har inte gjort något annat än att ha lagt i saker i kartonger känns det som. Har ju tagit hand om baranen också och fått dem städa också .. men men. 
Så är helt slut nu. 
Flutten är nu på torsdag ... kommer bli en stressig dag. 
Så vi flytar på torsdag, Diana är borta på fredag så jag kommer få packa upp mycket själv,Lördag är vi alla hemma så blir mycket att packa upp och jobba jobba jobba, Söndag blir det hejdå till Barnen för jul - då kommer dom till pappan. Sen blir det att fortsätta packa, och börja måla, Måndag blir det att fortsätta måla och packa för att åka hem till Sverige för mig. Och Tisdag ÅKER JAG HEM TILL SVERIGE =) Ska bli jätte kul. Saknar alla så mycket.

Och jag indag har jag gått igenom allt godis som dom har här hemma.. och SHIT !! Hur kan dom spara allt. Jag skulle aldrig kunna spara så mycket godis som dom har. Hittade en som hade bäst förra datum mars 05!! Hur kan man spara godis! Fattar inte .. Önskar dock att jag kunde. Men neee det är för svårt. MEN det ska bli en grej efter nyår .. INGET GODIS ! (heheh så hur länge jag klarar det ) Vad tror ni?

Jaaa det är lite vad som har hänt och kommer hända. 

ska sova nuu , NATT

Love
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0