2010-11-30

En vanlig tisdag, nästan. 

Jaha snöat har det gjort under natten så man vaknade och kollade ut (efter en sunt, är ju kolsvart när jag vaknar) och ser att det har kommit lite mera snö. Inte som det är i Sverige kan jag ju säga (mormor fick bilden av hur mycket snö ni har) och det är INGET mot det. Men ändå (tydligen) myclet för att vara här. 

Så Imorse så var jag själv med Barnen och det första sdom sa när dom kom ner till köket var att jag skulle sätta på radion så dom kunde höra om dom skulle stänga skolan för dagen. Jag kunde inte sluta skratta. Det ät ju ingen snöö ute,,var mitt svar. hahahhah det var roligt. Men tydligen så är det skolor stängde ut i landet hör jag på radion, MEN inte deras skola. så till skolan bar det ut i det kalla vädert!! USCH JAG DÖR!! .. 

Flytt gubbarna kom men kartonger och sådant idag så det är FULLT med kartonger just nu. och jag packar, dock skulle jag kunna packa lite sanbbare, men det är svårt när Diana inte är hemma. Men kanske går snabbare nu när hon kommer vara hemma i några dagar. 
Så nu vet ni vad jag ska hitta på imorgon. =) ahahha 

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att det är vitt iaf. Packa, packa helt slut när kvällen kommer. Solen skiner och det är så vackert men det var svinkallt i morse -20. Ha det bra. Göte är impad av din blogg.

2010-12-01 @ 14:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0