den 1 November 2010

Måndag och man var tillbaka i vardagen. 
Veckan i Ipswich har varit jätte bra =) Jag har det alltid så avslappnande och skönt med Emma och hennes familj. Jag älskar att vara där. Jag älskar dom. =)
och dagen inann med Jennifer var också jätte mysig. =) 
Det hände inte så mycket.. Jag o Jen slappade, gick lite på stan, (jag råkade köpa tre filmer), köpte också strumpor för det behövdes. Vi köpa lite mat och myssade resten av kvällen, eftersom jen skulle upp och jobba tidigt på Onsdag morgonen. 
På Onsdagen tänkte vi gå på bio, men det blev inte så. På eftermiddagen kom Emma och Aaron, för att spendera lite tid med Jen och sen så skulle jag ju följa med dom hem. Vi hade en trevlig stund att kolla ut genom fönstret xD HAHAHAHH (Tänker dock inte gå in på detaljer xD) 

Sen så följde jag ju med Emma och Aaron hem. 
Både Onsdag kvällen och Torsdag förmidddagen så var det prat och film.. 
Fredag så hade vi lite folk över på kvällen hos Emma, kul att träffa lite folk. Var länge sen. 
Och eftersom det blev JÄTTE SENT, så sov i nästan hela lärdagen. Vi var också barnvakt på Lördagekvällen. =)
Söndagen blev det inte så mycket tid på, sov nästan hela dagen igen, vilket jag behövde, sen så gick mitt tåg tillbaka. 

Men hela veckan var mycket bra, även om det inte hände så mycket så hade jag ett par bra dagar. =)

Så igår när jag kom hem så låg, som sagt, denna skiva i mitt rum =)

Matilda blev mycket glad. Har lägtat efter denna skiva. =) och (som sagt) så fick jag reda på att dom kommer till UK i Feb nästa år, jag har redan börjat planera ^^ haahh

Men idag, så blev det inte som beräknat. Jag skulle ju ha varit på dagiset idag, MEN, det har hänt något med huset så hela veckan är inställd :( Jätte tråkigt tycker jag, men finns ju inte så mycket som jag kan göra. 
Så har varit på promenad och pluggat, Vilket också är gansk bra, antar jag ^^ (kan säga att jag redan är trött på pluggandet, var kanske lite för tidigt, men men) 
MEN idag så kom det ett litet packet från mamma (som jag bad henne skicka) men MIN ESCAPE THE FATE SKIVA =) ÄNTLIGEN!!!!

Det är lite liv grejer på den .. har redan kollat och såg mig, Milla och Minus =) hahha Rocka gärnet asså xD 
I LOVE ESCAPE THE FATE <3

Fick också massa fina kort som mamma har tagit ut åt mig =)

(På andra bilden så ser man just, Minus, Milla och Mig, köa för Escape The Fate XD hahahah )
TACK MAMMA!

Och, nu är biljtten bokad hem för jul. Japp, jag kommer hem under jul. Åker den 21 dec och tillbaka den 27. Inte så många dagar med blir att träffa familjen och vännar. =) Längtar. 

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Matilda! Tack så jättemycket för det fina studentkortet som vi fick igår, vi blev SÅ glada!

Roligt att läsa om att du ff har det bra och trivs gott. Många kramar från oss alla genom Cathrine

2010-11-01 @ 16:06:26
Postat av: Barbro

Vad roligt att du kommer hem till jul. Härligt också att du verkar trivas så bra. Längtar redan. Kram Mormor

2010-11-01 @ 18:27:41
Postat av: Mamma

Bra att du hade det roligt hos Emma och Jen. Kul att du tyckte om korten var lite svårt att välja men jag fick med ganska många. Längtar efter dig. Kram.

2010-11-01 @ 19:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0