En ganska helt vanlig tisdag

Ja, då var man tillbaka i vardagen. 

Idag, Tisdag så har jag varit i Cambridge och träffat en ny Vän =) Nathalie från Tyskland. Hon är också en Au pair en liten bit utanför Cambridge. =) Vi hade det jätte trevligt! Vi tog en kaffe (jag varm choklad) och bara satt och pratde om allt och inget. Blev mycket prat om Au pair och vad vi tyckte och våra familjer. Var jätte mysigt, Sen så gick vi runt och kollade i lite affärer, shoppade lite p åOne Pound  och Primar. Hon hade aldrig varit i dom affärerna så jag visade att man kan hitta saker billigt. I One Pound affären så kostar ALLT £1. Sit bar att köpa dusch saker och sådant. Sen Primar är också en bra och ganska billig affär. jag älskar primark och det är nu Nathalie också xD. Det var verkligen en rolig förmiddag. Och vi ska snart ses igen =). 

Igår var den kallaste dagen någonsin. Jag trodde verkligen att jag skulle bli en isbit. Den regnade och blåste jätte mycket, så jag satt inne hela dagen! USCH! 
Idag har det också varit jätte kallt, men ånda ok väder, lite sol och moln. 
Nu kommer hösten verkligen. Kallt och usch! 

Just nu sitter jag och slår in lite julklappar till julmusik XD hahah kaske lite tidigt MEN då har jag det klart och vet vad jag måste köpa in osv. Har lite att spara pengar till i freamtiden. ^^ hahah 

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att ha en kompis lite nära. Kram mormor

2010-11-10 @ 10:10:45
Postat av: Mamma

Det är kul att lära känna nya människor.

2010-11-10 @ 21:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0