En ny vecka och NY

Jaha, så var det dags för ännu än vecka =) 

Måste säga att jag faktiskt är mer pepp  denna vecka än vad jag har varit på länge. Kanske är för att jag vet att jag kommer närame det jag vill. Har ju lite specilla datum och händelser som jag kommer närmare och närmare. Och det känns bra att jag lite pepp. Blir så mycket lättare att jobba.
Men lite av det som jag ser framemot då: 

Första är redan nu På Lördag då jag ska gå och se NYA HARRY POTTER FILMEN!! YEAAAAHHH LÄNGTAR!! 
Sen är det 10-12 dec- då jag ska till Emma =) 
sen är det 21-27 dec då jag ska åke hem och träffa familj och vänner <3
28 dec- KONSERT ÄNTLIGEN . 
sen är det 3,5,12 och 13 feb, KONSERT IGEN Ska då äntligen få se Black veil brides!!! YEAHHH !!


Jaa, är några stycken, det blir lixsom lättare att jobba när jag vet att jag kommer närame och närmare dessa saker =) 

Jaa I morse hade jag ett extra barn här. Tom, Dianas närmaste väns barn. =) Han är så enkel att ta hand om. Han "syns" konappast. =) Så det var lungt. På väg till skolan, märkte vi alla 4 att första frosten hade kommit under natten och att det faktiskt börjar bli halt. Skolgården var nästan som en ishall. ok, Kanske inte rikigt, men fans så ställen, barnen leka för fult på dom och alla föräldrar skrek att vara försiktiga. Kan bara föreställa mig hur det är när det  verkligen blir halt ... kommer inte bli kul. 

Jag och Emma några dagar du ALLT har handlat om NY = New York. Vi vill ditt NUUU! AHHH . vi hittade massa bilder hur (det kan) se ut på jul och det är så grymt vacker. Man dör lite när man ser det. Så Nästa jul ska jag vara i NY. BESTÄMMT!!! hahhaah 



vackert eller hur?? 

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: carin

vilka fina bilder .hoppas att du har det bra .kul att vi träffas snar.sköt om dig kram

2010-11-15 @ 17:30:21
Postat av: Anonym

NY spännande och fina bilder.Kram

2010-11-15 @ 19:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0