Fredag och inte den bäsa dagen

Jaha så var vi framme i slutet av veckan. Skönt? Jag vet inte. 

Dagen började mycket bra, Lena och Laurnce vas så himla söta hela morgonen och vi hade det jätte bar vid frullen och vägen till skolan. Solen var framme och det var en helt bra morgon.
Sen så vända allt, nu sitter jag under en filt och vill bara dra täcket över mig. Usch, jag hatar mig själv så mycket ibland, och det gör jag just nu, vill bara gråta.
Kommer jag aldrig att klara det?

Inte min dag idag, så bara ligga på sägen hela dagen. Vill inte gå ut eller visa mig!

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men lilla gumman. Det vet DU väl att du duger precis som du är. Du är söt och duktig. Vad är det som inte är bra? Sov gott och så får det vara helt bra i morgon. Jag får be lite. Kram

2010-11-12 @ 22:16:33
Postat av: Anonym

Men lilla gumman. Du är söt och duktig behöver absolut inte gömma dig. Du duger precis som du är. Nu får jag be lite. Skulle hälsa och tacka för kortet från moster Siv. Hon tyckte att du var jätte söt. Kram

2010-11-12 @ 22:20:03
Postat av: Anonym

Men lilla gumman. Du är söt och duktig duger precis som du är. Du behöver inte gömma dig. Sträck på dig för du är bra. Moster Siv hälsar och tackar för kortet. Hon tycker att du är jätte söt. Kram

2010-11-12 @ 22:23:28
Postat av: Anonym

Men lilla gumman. Du är söt och duktig duger precis som du är. Du behöver inte gömma dig. Sträck på dig för du är bra. Moster Siv hälsar och tackar för kortet. Hon tycker att du är jätte söt. Kram

2010-11-12 @ 22:24:22
Postat av: Östen

Du duger låt inte små saker störra en bra dag. Försök berätta vad det är som stör dig? Stäng inte in detta i dig själv låt det komma ut. Skriv av dig via bloggen. Kanske det finns någon där ute som känner likdant och kan berätta hur de kom igenom svårigheterna. Tänk på att det måste finns massor med saker som du klarat annars kan man aldrig misslyckas. Genom att ibland misslyckas gör att man växer som människa då kan man också lära sig att njutta när det går bra eller man helt enkelt mår bra. Tycker om dig och jag är stolt vad du presterar varje dag!! Det är sant. Kram

2010-11-13 @ 21:09:25
Postat av: Anna

Matilda du är en fantastisk tjej, glöm aldrig det! Du vet att det finns två grabbar i Finspång som tycker om dig jätte mycket (och deras föräldrar oxå). Kramar!

2010-11-14 @ 16:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0