It's not my day

Inte min dag idag, nej nej,

Har inte gjort mycket vetting, bara suttit inne, har tappat hur mycket som helst på golvet som: gurka, morot, melon mm. Sen så skulle jag göra mat och skulle då göra motatismos och när jag skulle hälla tillbaka potatisen i kastrullen efter att ha hällt bort vattnen så ramlar typ mer än hälfte ut! Skulle ocks göra korv i ungn, och när jag skulle vända på den så åker en genom gallret ner i sumtsen, KUL? NOT 

Och sen när jag skulle gå upp till mitt rum så är det en SPINDEL DÄR. Så måste be Diana komma upp och ta bort den. USCH NOT MY DAY TODAY !! 
Det som är bra är att barnen är lunga och jag inte behöver göra mycket till det. 

Nu ska jag bara sitta vid datorn innan jag går och lägger mig och åker till my dream land. 

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken dag , stackars dig. Hoppas att morgon dagen blir bra.Kram

2010-11-10 @ 21:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0