Ja NU kan vi kalla det snö

Vaknade och kollade ut, var lite frost men ingen snö. Väkte barnen, åt frulle, ca kl 8 har jag Laurence skriva
- DET HAGLAR!
Jag kollar ut och vad ser jag? det Hgalar faktiskt. och sagta så förvanlades det till snö. DET SNÖAR!!! 
Det var grymt mysigt. Och det blev faktisk vitt på garorna. Matilda = chockad.


På vägen till skolan kunde man se barnen lycka av den nya snön som hade kommit. Var faktisk mysigt att gå ut i snön med barnen. =) Men fick världens julkännsla( Har lyssnat på jul sånger hela dagen xD). 

Dock varade snön inte så länge, Solen kom ganska snabbt efter att det hade slutat snö och nästan all snö smälte bort. Men det var ju kul så länge den varade. hahah =) 
Dock har dom sagt att det ska komma mera snö i veckan och att det NU ska bli kallt! Jag längtar inte efter det! Jag tycker det är kallt nu!! 
(Dock har den börjat snö igen nu) hahah Får väl see hur det ser ut imorgon när jag vaknar. 

Såå idag har det blivit mer packa packa packa. Imorgon blir det mer =) hahah Och vi flyttar den 15 dec =) eller den veckan i alla fall. (om det kan bestämmas någon gång) Har varit så mycket olka datum nu så jag är lite förvirrad. Men vi hoppas å att detta datum stannar nu . 

Ok I helgen åker jag till Ipswich =) EMMA HERE I COME! hahah ska hem till Emma så jag hinner träffa henne innan jag åker hem till jul och innan hon åker till Amerika för att träffa sin syster =) Så det ska bli jätte kul =) Längtar redan. WIIII. 


Jag och Lena nu i eftermiddags. =) hhahah Ibland så har vi våra stunder. 

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad söta ni är. Kram på er.

2010-12-01 @ 19:29:24
Postat av: Mamma

Härligt med snö.I morse när jag kom till Linköping var det -24grader det var kallt kan jag säga.Kram

2010-12-01 @ 19:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0