Jag fryser

DET ÄR SÅ KALLT!

Usch, nu börjar verkligen kylan att komma! Det är så kallt, ute och inne. Jag sitter med flera lager kläder och fryser. INTE OK!! 
Usch, ska försöka vänta tills slutet av veckan med att ta fram min vinterjacka, för då är vi i alla fall i mitten av Nov, och det är OK ^^. Får se om jag klarar mig så länge. INTE SÄKERT. 

Men idag är en ganska vanlig Onsdag, förutom att Jo och Chris kommer hit i kväll och ska sova här. Så Kommer ha fyra barn imorgon, Vet inte när dom kommer, men kommer i alla fall få laga mer för två barn till. Bra träning antar jag. Chris och Jo är inte så farliga att ha, dom är ett par ganska lunga barn, vilket ät skönt. Så det kommer fixa sig. =) 

Nu börjar jag bli ganska hungrig, så jag funderar på att gå ner och göra lite lnuch och kolla på det nya Glee avsnittet som kom igår =) Låter som en mycket bra ideé tycker jag =D 

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Barbro

Vi har kallt här också samt massor av snö.

2010-11-10 @ 19:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0