Jaha...

Jaha, så idag har jag varit i Cambridge och köpt dom sista julklapparna, SÅ JAG ÄR KLAR =) ahahha helt kontigt, Jag är klar med alla julklappar en månad innan. Det har nog aldrig hänt förutt.
Men känns skönt att jag har allt klart, för nu kan jag börja lägga undan penhar till det som kommer i framtidend =). Så var är det som kommer i framtiden som behöver pengar ? JOO :
- ska bli meddlem på et gym när vi har flyttat
- tåg fram och tillbaka från flygplatsen när jag ska hem
- TATTOO !!! 
- 28 dec KONSERT och allt därtill
- nyår 
- KONSERTER DEN 3, 5, 12, OCH 13 FEB.


Blir att spara spara spara spara nu. =)) LÄNGTAR!!

Har också packat lite mer idag, dock inte hunnit med så mycket, men lite är ju bättre än inget. Blir att packa som en galing imorgon istället xD hahah Diana kommer ju hem inatt från spanien, och är borta hela dagen imorgon också och jobbar, så blir en till dag med bara Barnen. idag har vi haft det riktigt roligt faktiskt =) Har varit en rolig dag =). 

Nu ska jag lyssa på lite musik, sen läsa och sen SOVA. 

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Barbro

Vill bara meddela att det snöar och har kommit mycket. Hoppas det är kvar så du o Milla kan ha kul. Kramb



2010-11-25 @ 11:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0