LOOK WHAT I GOT TODAY =)

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IDAG KOM MIN ESCAPE THE FATE - ISSUES SKIVA!
Matilda= HAPPY FACE!
Jag kan inte sluta lyssna. =) Mina pojkar har gjort det igen.!!! Dom är bäst! 
Här väntat länge! Men äntligen å är den i mina händer, hehehe! Dom som inte än har lyssnat på Escape the fate lan göra det HÄR. Njut av mina pojkar och deras underbara musik! 

Men för att prata lite om jobbet också så har jag haft 4 barn idag efter skolan. Chris och Jo (deasr kusiner) sover här ikväll. För hela familjen håller på att flytta och ska vara ute ur huset imorgon. Och det är fortafarnde lite kvar att göra i deras nya hus så jag erbjöd mig att ta hand om barnen så dom kunde få lika extra tid att jobba. Och Diana erbjöd sig att laga mat till Brian och Liz (pappa och mamman, Dianas bror) så dom håller just nu på att äta. Så dom har fått lite extra tid att jobba, och tydligen så har dom hunit med mycket, så det är bra =)

Imorgon så åker ju till London under helgen men Linnea =) Kommer bli jätte kuö! Vi har planerat in mycket och ska vara turister =) Kommer bli grymt.

Men jag är väldigt trött och ska ta och göra mig iordning och sova nu =)

ESCAPE THE FATE GJORDE MIN IDAG ! =)





Love
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0