Lördag and i'm happy

Så idag är det lördag. Eller dagen är ju snart slut, det har varit Lördag. 

Idag så har hela familjen och jag varit på ett seminarium. Det var hur bra som hälst! 
Tänkte att jag kan berätta lite mer om det någon annan dag när jag inte är så trött. Men det var i alla fall grymt bra och fick mycket bra saker därifrån. Så tack Diana att jag fick följa med. 

Igår så började ju dagen inte så bra, men den slutade underbart! =) Matilda= Happy! 
Lena, laurence och jag hade en jätte trevlig kväll och jaaa. Underbart! 


och nu har det varit lika underbart, har haft en jätte mysigt kväll med Lena och Laurence, har fått prata och see lite vänner hemma i sverige, JAG SAKNAR ER ! Men den 22 då kör vi!! 
Och nu sitter jag och pratar med en pesron som betyder jätte mycket för mig. Han är något extra, längtar tills i sommar!! <3 


Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som om du har det bättre än i ifredags vilket är toppen tycker jag. Hoppas denna dag oxå varit lika bra. Kul att du kommer hem över julen hoppas vi hinner ses något då. Ha en bra vecka Kram

2010-11-14 @ 16:03:40
Postat av: Mamma

Skönt när saker o ting kan vända till det positiva. Det är som dom säger "bakom/efter regnet lyser solen", bakom/efter något negativt finns något positivt. Kul att ni har det roligt tillsammans. Kram

2010-11-15 @ 07:33:09
Postat av: Östen

Härligt, skönt, underbart, osv. Good Look love you

2010-11-15 @ 08:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0