Lördag och helg

Jaha, först, förlåt att jag inte bloggade något igår. Jag spenderade nästan hela dagen i sängen igår, hade så grymt ont i huvudet att jag knappast kunde göra något. var inte specillt kul. Sov bort nästan hela dagen. Men jag antar att det behövdes för idag mår jag bättra. Tack för det. Har fortfarande ont i huvudet, MEN jag kan göra saker och stå upp. Hahah vilket är skönt. 

Så finns inte så mycket att berätta om igår, mer än att jag sov och hade huvudvärk. 
Kollade på Mulan igår, (älskar youtube och folk som lägger ut sådant.) Kollade som sagt på Mulan igår innan jag skulle sova As mysigt, låg i min säg och hörde svenskan. hahah Älskar slutet, när mormorn säger
- VILL DU STANNA FÖR ALLTID? XD hahah Klockrent.

Men jaa. idag så har den första snön kommit hit!! Har ju sett bilder hur ni har det i sverige och det är inget mot det, men den första snön i alla fall. Dock så är den redan borta för solan skiner och det är inte så jätte kallt idag faktiskt. Så Ganska skönt. Men jag är själv med Lena och Laurence. Diana är på möte och kommer hem senare ikväll. Så vi har varit på promenad  i sol skenet, och har nyss gjort lite lunch till dom och dom sitter nu och kollar på Harry Potter and the pilosopher's stone. Första Harry Potter filmen. Var länge sen jag såg den också kan jag säga, haha lite konstigt att se hur små dom är i den här filmen nu när man har set första delen av den sista filmen. hahah Dom är så söta i denna film xD hahaha 

Neee ska noh spendera lite tid med barnen nu och slappa så jag kan bli av med det sista av min huvudvärk, hahah sova kanske .. hahah vi får see. 

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att du mår bättre. ni verkar ha mysigt ihop, du och barnen, kul. Kram på dig och hoppas att all huvudvärk släpper idag.

2010-11-28 @ 08:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0