November = T-shirt?


Idag när jag gick med Lena och Laurence till skolan så såg jag en mamma i T-SHIRT! Jag vara gappade! Det är November, HALLÅ! Jag fröss bara mera av att se henne. Vist det är inte det kalaste dagen vi har haft, men T-shirt i November. NEJ!
Men i alla fall. 
Har varit duktig och pluggat idag också. Känner mig duktig att jag faktiskt pluggar. Och det går framått. Lite saker som jag bara vill slägga i väggen, men det gör jag inte. 
Har också diskuterat lite olika saker med Diana som:
-tattoos
-Kartor och annat till London (fick en jätte bra karta som jag och Linnea kan anväda oss av i helgen)
-Om jag kan få vara lite ledig på vardagar då jag igentligen jobbar .. och DET VERKAR SOM OM JAG KAN =) Det betyder så mycket för .. asså TACK DIANA. Ok jag vet att det kan komma upp något som gör att jag inte kan, men bara att hon säger att jag kan. Det betyder så mycket!! =D
Och sen blev det lite mer, men det är det som var det viktigaste xD hahahha 

Ja, annars har det inte hänt så mycket idag.
Var på en Jätte mysig promenad och man ser att höseten verklgen är här. MYSIGT.
Snart blir det att ta en filt, varm choklad och en bok/film och mysa. Jag har lovat Lena att vi ska göra det någon gång snart =) Inann jag åker hem för jul i alla fall. Biljetterna är bokade och jag åker hem den 21 dec-27 dec. Jag lngtar jätte mycket att få komma hem och träffa familj och vänner, och KEBAB! XD 

Veckan som är kvar kommer det inte häna så mycket, eftersom jag inte ska till dagiset är det bara hemma som gäller. Spara upp mig till helgen xD haah 

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Barbro

Vilka fina bilden du tar. Kul och duktigt att du läser även om det tar emot. Det kan behövas för framtiden får du tänka. Kram längtar

2010-11-02 @ 18:42:41
Postat av: Anonym

Vilka fina bilden du tar. Kul och duktigt att du läser även om det tar emot. Det kan behövas för framtiden får du tänka. Kram längtar

2010-11-02 @ 18:43:58
Postat av: Mamma

T-shirt, burrrrr kallt, förstår att du frös mer.

Fina höst bilder.

Är det kebaben du längtar efter eller såsen???

Jag tycker att du är duktig, jätte duktig. Kram på dig pappa hälsar och bobby ligger bredvid mig och sover.

2010-11-04 @ 20:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0