on my way to LONDON

Fredag och helg kommer sakta men säkert. 


Imorse hade jag 4 barn till frulle, och jaa, det gck väl ok. Hahaha, bara jag inte behöver ha det varje dag så går det bra, Men som jag sa, dett gick helt ok ialla fall. Tycker jag. 
Men nu är alla i skolan, och jag har gått en promenad, Duschat och PACKAT för om några timmar så tar jag tåget til London och Kings Cross och ska träffa Linnea =). Vi ska vara turister i London hela helgen. =) Kommer bli jätte kul och jag längtar jätte mycket. Kommer verkligen bli jätte kul att träffa Linnea och att äntligen få see lite av London. Dom gånger jag har varit där har det ju mest vart en kö och en konserhall som jag har sett. ^^ haha
Hittade tyvärr inte jätte bar bilder på Linnea, och dom här är ganska gamla, men ni kan ju se lite i alla fall.
Kommer ju nya nu i helgen =)


Här kommer också några fler avsnitt från Sunes jul, eftersom jag har kollat lite mer idag ^^ Jag älskar sune xD 
(Och jag kom på en grej, jag ska ha SUNESJUL SOM JULKALENDER I ÅR =) ) Ska kolla på ett avsnitt varje dag tills den 24 dec. Bra va ? =D 
Men enjoy 

Pulapappa


Kyrkan



Men jag skriver när jag kommer hem på söndag om jag inner. Vi Hoppas på massa bra sker att berätta om och massa bilder. Ha en bra helg!

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken bra idé med Sune. Är Linnea från Sverige? Vart ska ni bo på hotell? Ha det riktigt roligt o trevligt o var rädda om er. Kram

2010-11-05 @ 17:33:28
Postat av: Anonym

Hej Matilda vad roligt att se dina bilder!Hur helgen har varit?Vi fick bilden i tisdags och det var jätte snygg.Spännande att vara hos mormor ungefär tre timmar



kram Venantie

2010-11-06 @ 14:23:00
Postat av: Mamma

Fyra barn till frukost det är att testa ens tålamod men bra gjort tjejen.

Sunes jul till julkalendern bra tips och den är ju så rolig.

Turister i London, hoppas att vädret var bra och att ni fick se mycket, ska bli roligt att se bilder.

Kram mamma

2010-11-06 @ 16:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0