Söndag och snart är helgen slut

Jaha, blev nyss påminnd av Linnea att det ör första advent idag. Det var helt borta för mig. 
Konstigt. Jaa jaa Glad Första advent, eller hur man säger det ^^ hahha 

Idag har jag inegn huvudvärk och det käns såååååå skönt. Man kännser sig nästan som en ny människa. 
Idag har jag haft min lediga dag =) Fick sova, har varit sjävl nästan hela dagen, dom kom hem en liten stund innan dom åkte iväg igen. =) 

Jag har inte gjort något idag, har hängt upp tvätten och duschat. Det är väl det som är värt att nämna ^^ hahah.

Ville bara skriva några rader innan jag fortsätter min slappa dag =) 

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter väldigt skönt med en slapp dag. Hoppas du slipper huvudvärken i fortsättningen. Glad Advent Matilda. Kram Anna

2010-11-28 @ 21:31:01
Postat av: Östen

Första advent för oss också och massor med SNÖ redan nu det var länge sedan om jag minns rätt det var så mycket snö i november. kram

2010-11-28 @ 23:35:15
Postat av: Mamma

Hej. Man behöver slappa dagar ibland. Förlåt att vi inte påminde dig om advent. Snö ja vi har nog fått 20cm om inte mer sen har det blåst så på vissa platser är det nog 1/2-1 meter djup snö. Ska till jobbet nu.

Kram

2010-11-29 @ 08:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0