Sorry för dåligt uppdaterande

Ja, Ledsen för det dåliga uppdaterandet dom sensate dagarna. 
har både varit så att jag inte har haft mycket öfr mig men ändå gjort annat än att blogga. 

Så I Lördags s¨var ju jag och Chris och såg den nya Harry Potter filmen.
Harry Potter and the deathly hallows

SÅ GRYMT J**** BRA!!! Bästa filmen hittils. Helt klart! Man ville inte ens blicka så man skulle missa något. Det blev aldrig tråkigt eller något. Men ville bara se mer och mer. 
Filmen hade allt, spänning, action, tårar, kärlek, humor.. ALLT. Verkligen en film som jag säger till alla att see. 
Det värsta är ju att nu måste man vänta till Part 2. Som kommer ut nästa år. DÅLIGT!! Hahha efter filmen så kunde inte jag eller Chris sluta prta om att det var så dåligt att näsa kommer ut så sent och hur BRA DENNA FILM VAR.
GÅ OCH SE DEN NUUU! så värt det.


Söndag var jag ensam hemma. Och slappae. Gjorde lite så saker, men slappade för det mesta. 

Så idag, Måndag. Var det som vanligt på morgonen:
Upp
Fixa mig
Väcka barnen
Frulle
fixa efter frulle 
sen gå till skolan. 
Efter så tog jag en promenad, för det var inte så grymt kallt ute idag vilket var otroligt skönt. Och tänkte att det är ju lika bra att passa på nu INNAN det verkligen blir för kallt och snön kommer. 
Sen så har jag börjar städe och packa i lekrummet. För som det verkar så flyttar vi den 1 dec. Nästa vecka, så det är dags att börja få ner saker i kartonger. Har hunnit med en hel del faktiskt. Har nyss slutat och sitter nu och äter. Ganska trött ät jag, det är ganska mycket saker att ta hand om xD hahahah 

Imorgon blir det atta fortsätta packa, packa packa. Imorgon åker Diana till Spanien för att jobba. (lite avis) hahha men jag har ju åkt hit från Sverige såå .. neee inte samma sak xD hahah 
Hon kommer i alla fall hem Onsdag natt, så är ju inte så lägnge hon ska vara där, hon ska ju jobba. 

Onsdag ska jag nog åka in till Cambridge igen och köpa dom sista julklapparna så är allt det klart. Kan inte fatta hur tidig jag är i år =) haha jag brukar alltid vara i sista minuten, men inte i år inte .. HA!! 

Nee nu ska jag fortsätta med min mat, sen blir det sova. 
GOD NATT 

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Östen

Bra vi började undra vad som hänt köp nu inte för mycket julklappar finnas ingen anledning till det. Ha en fortsatt bra vecka nu ska själv iväg och kommer inte kolla förens på fredag så take care love you very much kram

2010-11-22 @ 23:09:50
Postat av: Anonym

Började undra vad som hänt. Inte en rad. Vilken tur att filmen var bra. Packa packa packa sen sover man gott. Här ligger snön vågrätt i luften. Ingen höjdare tycker jag.

Kram mormor o morfar



2010-11-23 @ 15:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0