SUGER

Den har dagen SUGER!!! AHHHHHHHHHHH EN SÅDAN DÅLIG DAG!!! 
Usch, aahhh blir så grymt arg!!! 

Tänker inte nämna allt me dagen, men kan säga finns inte mycket över + idag. FUCK!!
Ska bli så skönt när dagen är över. 

Lite så ni kan förstå:
- Packandet gick inte som jag ville 
- Tejpen ville inte som jag ville
- Fick inte alla svar jag behövde
- Skar mig själv TRE gånger när jag skulle laga mat
- fick massa blod på maten
- snubblade på mattan
- halkade på mattan

och MYCKET MERA.
Nu hoppas jag bara på att timmarn kan gå snabbt och dagen kan vara övar!!! 

(imorgon ska jag in Till Cambridge och shoppa dom sista julklapprna, sen blir det att spara pengar) 

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Östen

As the say take it easy when something happen. Jag kan bara säga det om och om igen när något händer, stanna upp så du kan ta tillbaks kontrollen! För när du låter det andra ta över kontrollen fortsätter ju bara det negativa. Stanna upp och tänk på allt gott, hur bra du är, ja du är faktiskt det, jag kan nu tar jag kontrollen över det här.

Du är BÄST! Kram pappa

2010-11-24 @ 04:01:52
Postat av: Mamma

Älskade lilla vän, va rädd om dig. Köp inte för mycket julklappar du vet ca 50kr+50kr, jag vet att det är roligt att köpa och det kliar i mina händer oxå. ha en bra dag.

2010-11-24 @ 05:45:26
Postat av: Barbro

En sån eländig dag. En riktig Tyko Brahe dag brukar man säga. Håller med Östen. Ta kontrollen. Du är faktiskt bäst. Kom ihåg 50+50. Kram längtar efter dig.

2010-11-24 @ 17:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0