Tisdag

Jaha, har nyss varit på Lena och Laurence skola och ätit Lunch men Lena. Måste säga att jag ver lite nervös över maten, men den var faktiskt, jätta bra. Trevligt och rent. Tummen upp för det =). Var mycket gott också, så nu är magen mätt och belåten.
Var kul och se hur dom har det också, maten serverades på en brika typ, fast det var liksom "gropar" för maten. Och dom får ju "efterrätt också. RABARBERPAJ, var det igen. Kunde jag ha fått mer tur eller =) Inte lika god som mormors, men den var mycket god. =) 
Men var kul att see hur dom har det. En kul uppelevelse, så nu vet jag det. (Ville ta kort, men kändes lite fel att ta upp mobilen så tyvärr kan jag inte visa. 

Solen lysser och det är faktiskt riktigt skönt ute =) Men blir så glad. Det är svalt, men ändå inte kallt. Och Solen gör att man känner sig glad. Jag blir i alla fall glad =). Har varit på en jätte skön promenad på morgonen. Mycket skönt. 

Jag har också kommit in i ett JUL HUMÖR. ^^ Sitter och lyssnar på massa julsånger. Hahah lite tidigt, men jag blir så glad av det=) hahah 



Tänkte ta och vila nu ca en timme innan jag ska tillbaka till skolan för att hämta upp Laurence (Lena ska till framor idag). 
Sen längtar jag till kl 8 =) 

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som en bra dag. Frank Sinatra...

vad händer kl 8??? Kram

2010-11-16 @ 21:15:11
Postat av: Anonym

Jag bugar och tackar. Ska jag skicka en till dig eller ska du ha receptet? Kram

2010-11-17 @ 15:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0