Torsdag

Jaha, så var denna vecka snart slut också. Känns som om dom bara flyger iväg. 
Så vad har hänt idag, joo det vanliga. Typ .. Helen har ju varit här idag ( hon som städer här). 
Och det är alltid så kul når hon kommer, har alltid jätte långa konsersationor om livet och allt. Alltid toppen på Torsdagr när hon kommer. =) 
Sen när hon hade gått så tänkte att jag skulle kolla på Harry Potter så jag har kollat på dom innan Lördag (EFTSROM JAG DÅ SKA SE DEN NYA HARRY POTTER FILMEN =) ) Men jag somnade i stället och vaknade upp kvart i 3. Vilket var perfekr för att hämta barnen. Behövade nog sömnan anntar jag ^^ hahha Var mycket skönt i alla fall. Men innan jag somnade så frös jag som .. jaa det var sjukt. så jag hade på mig, vanliga strumpor med sockar över OCH mina tofflor, hade på mig ett linne, men en t-shirt över och en huddie sen hade jag också på mig en stor tröja över och min filt, men jag frös ändå, kallt ? JA!! 
Men var varm när jag vacknade i alla fall =) 

Nu sitter jag i min säng, ny duschad och tränan, Körde gärnet på Stepen idag ^^ Har lite ont här och där, men så det ska vara. =). 
Imrgon tänkte jag åka in till Cambridge och se om jag hittar lite julklappa och födelsedags presenter, mycket som kommer att hända famövar. ( Måste ju ha mycket klart när jag ska hem under jul, eftersom det är då jag kan lämna över saker), Hoppas jag hittar mycket =) 

Nu ska jag kolla på en liten video sen ska jag nog sova =) 

GOD NATT 

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Margareta Hellgren

Hej Matilda

Brukar läsa dina inlägg om hur dagen varit och vad du har gjort. Det låter som du har det bra och trivs med famljen. Vi har träffats en gång här i Stockholm då var din mamma, mormor och en av dina kompisar med. Vi åt hamburgare på MAX.

Ha det bra. Rolgt att läsa om ditt Englands liv.

God natt och kram.

Margareta

2010-11-18 @ 23:14:23
Postat av: carin

vad kul att du ska se den nya filmen av harry potter.Jag skulle också vilja se den.ha det kram på dig

2010-11-19 @ 07:13:06
Postat av: Barbro

Hej! Skulle inte du träffa Emma nu i helgen? Va kul matt du ska se Harry Potter är visst premiär här också på lördag. Ska du gå ensam eller tillsammans med nÅgon? Ha en bra helg och kram från oss.

2010-11-19 @ 14:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0