Torsdag

Så var veckan snart slut. Det går så otroligt fort. Känns som om det nyss var måndag och veckan hade nyss börjat. Men nu är det redan Torsdag. woow. 

Ja som sagt, hade 4 barn till frulle, gick inte lika bra som igår kväkll. För nu på mogonen så är det två till som ska ha frulle, en till som ska göra lunch alla som göra sig iordning osv. Blev en ganska jobbig morgon, men ändå gick det helt ok. Kunde gått MYCKET VÄRRE. Så jag tar detta som en bra morgon. 

Jag hade hoppats på att få gå på en skön morgon promenad, men neee, istället ska det regna och blåsa så mycket att man nästan bålser bort! Inte skönt att gå ut i det, nej nej. Så i stället blev det att sitta hemma. Som jag gör nu. 
I stället så har jag pluggat, gjort ordning disken som jag inte han innan jag gick med barnan till skolan, fixat lite i mitt rum, har haft två stilla minuter. 
i dag är det den 11/11 och kl 11 - 11.02 ska man ha två tysta minuter för alla fallna soldater och world trad censter. Som vi alla mins. 
Tycker att det är en mycket fin grej att göra. Gör vi det i Sverige också? Jag kommer inte ihåg, någon som kan svara på det? 
Finns också lite tvätt som jag tänkte att jag kunde ta hand om, efter att jag har bloggat. Blir en "vara inne dag". 

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAH NU FÅR NI SKRATTA!
/>
Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Mamma

world trad center har dom minne för dom idag, katastrofen var ju den 11/9, men här i Sverige hade vi inte någon tyst minut vad jag vet.

2010-11-11 @ 21:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0