5 Oktober

Jaha, jag har faktiskt inte så mycket att säga. 

Igår kännde jag mig dålig hela dagen. Ont i huvudet, magen och hela kroppen. Ingen rolig dag. Och idag känns det lite bättre men inte helt på topp en. Men Jag hoppad att morgondagen ska bli bättre. 
Så eftersom jag har mått som jag har så har jag mest spenderad tid i sägen oh villat, sovit. Så har inte så mycket att skriva. 
Iveckan så kommer Suw sova här och en Tim/Tom (kommer inte ihåg). Så kommer få laga extra mycket mat. Haha Lite nervöst, men det ska nog gå bra. Hoppas jag. =) 

Och idag så fick jag reda på att min Kompis Emma (från Sverige) ska åka till England den 20 Oktober oh jobba som Au Pair =) hon kommer vara ca 45 min med tåg bort (då till Cambridge) JAAAAA! =) det gjorde min dag. Saknar henne så kommer bli jätte kul att ha henne nära så vi kan leka. !! WIII =D *Happy Face* 

Love
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0