Bilder från veckan som har gått


Packetet som jag fick av OU med böcker och alla saker som jag behöver till min kurs


Från i Onsdgas när jag och Laurence var i Parken medans vi väntade på Lena som hade Piano Lektion. Jag älskar linebanna =) 



Fick ett finnt kort av Mamma och Pappa =)


Vi åkte och hanlade i Lördags, och jag Hittade tårtor som jag vill ha när jag fyller år ^^ hhihi


Från middagen i Lördags då vi hade Chris och Jo här for a sleep over =). 


Så här såg jag ut Idag/Söndag.



I eftermiddags/kväll så hade vi många gäster här hemma. 13 för att vara exakt. Hade middags tillsammans och hade det jätte trevligt. Fick lära känna Liz och Brian lite bättre + fick träffa lite nytt folk med barn. Trvligt trevligt. Liat av maten, när vi lagade den. (Glömmde att ta kort när den blev klar dock , sorry)


Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det verkar trevligt i parken och mycket nya människor hemma. Fina bilder och roligt att se hur du har det. Kram från oss

2010-10-11 @ 08:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0