Fredag och en helg i Ipswich väntar

Så var det äntligen fredag.

Jag har ätit frulle, gått med Lena och Laurence till skolan, har gått en lång promenad, har hängt upp tvätten, har duschat och packat till helgen och nu sitter jag vid bloggen. Känns som om jag har hunnit med mycket på kort tid. Vilket är skönt, för då kan jag slappa lite ^^. Måste se till allt är snyggt innan jag åker bara. Men det hinnar jag. 

Så I helgen kommer jag att vara i Ipswich =) med Emma och hennes familj! Kommer bli jätte roligt! Har saknat dom så grymt mycket, ALLIHOPPA! Var hos dom nyår förra året och har inte träffat dom sedan dess. Så det var ett tag sen, men nu äntligen är det dags. =D Känner på mig att det kommer bli en bra helg. 

Igår satt jag och kollade på massa olka aktiviteter/saker som man kunnde hitta på eller gå och kolla på I London. Och det är MÅNGA saker som jag skulle vilja hinna kolla på eller göra. Ska prata med Linnea på fredag nästa vecka och se om hon skulle vilja göra någon av sakerna. Det värsta är ju priset :/ ganska dyrt. Men man kanske får unan sig det.. eller vad säger ni? Inte varje dag man har en helg i London och faktiskt KAN gå runt och kolla på saker.. humm .. Jaaa vi får see. =) Längtar i alla fall. 

Ska gå och plocka lite i huset nu så jag vet att jag har gjort det innan jag åker.

Ha en bra helg. =D 

Love 
Matilda

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag hoppas verkligen att helgen blev trevlig för dig, unna sig något i London, det kan man väl få göra bara det inte blir jämt...eller? Kram på dig

2010-10-16 @ 00:15:24
Postat av: Mamma

Jag hoppas verkligen att helgen blev trevlig för dig, unna sig något i London, det kan man väl få göra bara det inte blir jämt...eller? Kram på dig

2010-10-16 @ 00:16:12
Postat av: Mamma

Jag hoppas verkligen att helgen blev trevlig för dig, unna sig något i London, det kan man väl få göra bara det inte blir jämt...eller? Kram på dig

2010-10-16 @ 00:18:04
Postat av: Mamma

Jag hoppas verkligen att helgen blev trevlig för dig, unna sig något i London, det kan man väl få göra bara det inte blir jämt...eller? Kram på dig

2010-10-16 @ 00:18:05
Postat av: Anonym

Upprepning, tror att datorn håller på att lägga av, vad ska jag göra??

2010-10-16 @ 00:19:37
Postat av: Cathrine

Hallå där vännen!

Hoppas att helgen verkligen blev bra för dig. Kul att läsa din blogg. Här är det mesta sig likt, men vi saknar dig, hoppas att vi snart får träffa dig igen!! Kram

2010-10-17 @ 16:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0