Helgen i Ipswich hos Emma + familj

Så var vi tillbaka till måndag. 

Men min helg i Ipswich var jätte bra =). Var så kul att träffa Emma igen <3. jag har verkligen saknat henne jätte mycket. Har gått för längre! 
Emma, Aaron (lillebror) och Lee (Pappa) väntade på mig på stationen i Ipswich. Kramkalass!
Sen så åkte vi till deras nya hus (för mig) dom har flyttat sedan jag var hos dom senast. Det var ett mysigt hus måste jag säga. Jag trivdes jätte bra redan får början. Och när vi kom fick jag ett varmt välkomnande av Odie och Charlie (hundarna) kramklassas igen. Och så klart av Nadnie (mamma). Har saknat dom alla jätte mycket. Och känndes så bra att vara tillbaka.! 
Helgen gick så snabbt. Vi gjorde kanske inte så mycket. Vi tog mera igen för all tid som vi har saknat varandra. Så blev mycket snack under helgen. Vi bakade också cupcakes =) MUMMS Choklad cupcakes!! =Matilda gillar mycket!! Dom blev grymt gooa.!! 
Beth (Emmas lillasyster ) han jag inte träffa dock , synd :( hon åkte til USA i Onsdags med hennes festman.
(JA,  Ni läste rätt). Hennes man är från USA så dom har nu (troligen) flyttat dit. Beroende på hur allt gåt och känns. Lite konstigt att inte ha henne där. Men jag är glad för hennes skull att hon har hittat någon och att hon har det bra där hon är nu. Och jag och Emma ska trligen åka och hälsa på henne nästa år under sommaren. Och sammtidigt ska vi ta en sveng förbi New York .. men allt är ju bara planner och önskingar just nu så vi får se. ^^ 
Hade i alla fall an mysigt och bra helge! TACK FAMILJEN BAXTER!
Jag ska vara med dom igen under hötslovet som är nästa vecka. =) WIIIII 

Bild 1-5: Våra Cupcakes =)
Bild 6 : Emma <3
Bild 7: Aaron and Emma. 
Bild 8: Odie <3
Bild 9: Charlie <3




Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att helgen var trevlig och att du hade det roligt. Vi har oxå haft det bra med sol men inte mycket värme. Idag mår inte Bobby helt bra har kräkts inte roligt, kanske något han ätit. ha det bra i veckan. KRAM mamma

2010-10-18 @ 12:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0