Helgen

Så var det söndag. Helegn har gått jätte snabbt känns det som. Lite tråkigt. Har vait så skönt att ha varit ensam faktiskt och bara tagit hand om mig själv.

Igår, Lördag:
Var jag så grymt hungrig när jag vaknade så gjorde en stor frulle =) MUMMS

Efter så var jag ju MÄTT kan jag säga XD 
Solen sken helga dagen. Så jag passade på att gå runt i Cottenham. Både lite i skogen och små vägarna men också i "stan" eller vad man ska nu ska kalla det. 

Finns en gamal kyrka där också. Jag hade tänkt att gå in i den men det var ett bröllop som höll på just när jag kom så kunde inte gå in och kolla. Så kan inte säga hur det ser ut på insidan men utsidan tycker jag om. Den ser gamal ut och det är en kyrkogård runt den så den ser lite läskig ut på kvällerna. Men en dag som denna var det bara fint. 


Hade också en mysig kväll, kollade på film och åt muffins. =) Mumms. 
Hade en mysig Lördag helt änkelt. Var skönt att få vara helt ensam hela dagen. Jag behövde det tror jag. Känna att jag inte behövde hålla någon tid eller så. Det var något jag behövde. 
Så nu är jag förberädd fär veckan som kommer =). 

Idag är den den 3 Oktober. Vilket betyder att idag så har jag varit här en månad! BARA EN! Det känns jätte konstigt. Känns som om jag har varit här mycket längre. Konstigt. 
Men kan ju säga att det är nu allt börjar komma igång. 
Jag har kommit i i deras runtiner, (för det mest i alla fall).
Jag vet när alla aktiviteter är, när dom ska upp, när maten ska vara klar, när dom ska sova. Jag vågar ta komandot, jag våger bestämma när jag är ensma med dom. Jag vågra ta bort saker när dom inte lyder. 
Jag har skickat in ansökningar till att börja plugga, har kollat på tider som man kan träna. Vet hur bussrna går (för det mest). Jaaaa. det börjar komma lixsom. Vilket är skönt =). 

Jaja, Idag är det inte lika finnt väder. Mulet och det ser ut att börja regna vilken minut som helst. Så det är tur att jag redan har varit på en liten promenad. Diana, Laurence och Lena kommer hem ikväll någon gång så jag tänkte att jag skulle städa lite innan dom kommer så det ser snyggt ut. Jag är så snäll^^ hahaa. 

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi är impade av dina framgångar. Det blir nog en fin vecka till ska du se. Kram mo o mofa

2010-10-03 @ 14:45:57
Postat av: Mamma

Vad fint det verkar vara runtomkring där ni bor (särskilt vid fint väder).

2010-10-03 @ 15:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0