Lite mer frågor

Tisdag .. har inte hunnit med så mycket än. Har gjort frulle, gått med Lena och Laurence till skolan. Varit på promenad, gått tillbaka till skolan med Lenas Fanska bok som hon glömde och varit på posten med ett brev åt Diana. And that's it. Dagaran är ganska lika. Men jag gillar det. =)
Nästa vecka så börjar min kurs så då blir det lite plugga i vardagen. Har börjat läsa papperen som jag har fått och loggat in på sidan för att kolla hur den ser ut. Men har inte kommit ut så mycket än där. Antar att det kommer nästa vecka. 
Ska troligen gå och hälsa på ett "dagis" eller ett daycare nästa vecka också. För att se hur dom har det. Det kommer bli jätte kul, om det nu händer. HOPPAS!!! =)


Men har fått lite frågor som jag tänkte svara på:

Om man inte vill att alla ska se frågorna som man vill ställa till dig. Kan man skriva till dig på något annats sätt en att kommentera här på bloggen?
SV:
Om man verkligen inte vill att någon annan ska se, (men kom ihåg att man kan vara anonym på kommentarerna så folk kommer ändå inte veta vem DU är) så kan man skicka på min mail [email protected] elller om man har mig som fan på facebook så man kan skcika ett prvat meddelande där.

Har du några planer för framtiden, och vilka är dom isånnafall?
SV:
jag vill plugga tyska och Japanska. Jag vill resa, jag vill jobba i andra länder, som två av dom är Tyskland och Japna. Jag vill också studera turism. Jag vill bilda en familj. .. jaaa

Vilken är din favorit färg på kläder?
SV:
Svart och svart …


vad vill du jobba som i framtiden?
SV:
Jaaa.. det vet jag inte än. Något med barn skulle vara kul, men också något inspererat med musik kanske .. eller turism...

Vilket var ditt favort ämne i skolan?
SV:
jaaa… ibland var det Engelska, sen Kultur och Ide historia

vilken är din favoritstad?
SV:
Jag gillar London, men också Manchester. Men nu börjar jag älska Cambridge. Det är väl dom som jag gillar som jag har varit i sen så Älskar jag New York och Tokyo. Men som sagt, har inte varit där.

Hur lång är du?
SV:
1.54


I framtiden så kommer det kanske bli
DAGENS FRÅGA. Tar en fråga varje dag .. har några på lager. Humm blir att fundera på. OCH jag vill görna ha ideer om vad ni vill läsa om. Skriv göra vad NI vill att jag ska skriva om. Om det skulle vara någon speciellt som ni vill höra mer om eller så. Skulle vara jätte tacksam för det. 

OHHH Imrgon kommer ett nytt avsnitt av GLEE =) can't wait!! =D

Love
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0