Lördag

Ja helg, det är alltid gött. Så vad har hänt idag.. JO :
Jag var ocj tränade imorse =) Hur gött som helst. Jag älskade det! Så det kommer jag börja göra. BLir lite lättare att gå till Gymet när vi flyttar, för då bor vi nära. Nu är det för långt för att cykla lixsom. LITE JOBBIGT. Men men. 
Sen så har jag hjälpt Diana med att ta kort på lite saker som hon vill säga inann flytten, inget som hon behöver lixsom. Sen har vi varit och kollat på Brians and Lizs nya hus (som dom håller på att jobba med just nu) så finns inte så mycket att se ^^ Men det är grymt stort! och det kommer bli jätte snyggt tror jag! Nästan som att jag skulle vilja bo där =) hahah 
Sen har vi varit och handlat. 

Nu har vi båda Chris och Jo (Brian and Lizs barn) alltså Lena an Laurence kusiner. vi ska ha sleepovrs inatt =) hahah MYSS! 
Så ska gå till dom nu så ska vi myssa hahahah ^^ 


Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får du betalt för reklamen på bloggen? Barbro

2010-10-10 @ 18:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0