Måndag och en vecka ledig

Ja, då var höst lovet igång här. Och jag är ledig hela vecka. 
Har dock varit med familjen hela dagen idag och bara tagit det lungt. 
Jag gick en lång promenad med Lena och Laurence imorse, så Diana fick jobba ifred. 
Vi har också bakt idag, lite smått och gått. 

Så Imorgon åker jag till Ipswich och träffar båda Jennifer och Emma =) <3 Ska bli jätte kul. 
Så kommer inte kunna blogga något fören nästa vecka :( sorry. Men kommer ha så mycket annat och göra. 
Så Kommer bli ganska tyst här under veckan. 
Men ni får gärna kommenetera på dom gamla blogg inläggen och säga vad ni tycker och tänker, och fråga gärna frågor och säg vad ni skulle vilja läsa om. =) Blir glad för alla ideér jag kan få ^^. 

Så ni får ha ett bra lov så hörs vi om en vecka, då jag troligen kommer ha många historier från Veckan i Ipswich ^^ Kanske något att se fram emot. 

Lägger in en liten rolig video på Robert Gustavsson. Från Parlamentet, Tips från coachen. 
Dialegt resan xD Enjoy !!!


Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en trevlig vecka och hälsa till alla. Kram på dig.

2010-10-26 @ 21:11:51
Postat av: Östen

Ok hoppas ni får det bra ska bli kul att läsa vad ni gjort här på bloggen när du är tillbaka. Take care love you.

2010-10-30 @ 20:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0