Måndag

Jaha, så var det en ny vecka. Tiden går verkligen jätte snabbt här, kanske inte igentligen, men det känns som om att det går jätte snabbt. Var nyss fredag och nu är det måndag. Men men. 
Eftersom det inte har hänt så mycket än, så jag har inte så mycket att skriva om så tänkte jag lägga in en liten fakta ruta om mig själv för er som inte känner mig ^^ 
Jag hoppas det blir en fortsatt bra dag i alla fall. OCH I helgen ska jag till Ipswich och träffa Emma =) WIII 

Namn: Matilda, nära säger ibland Matt 
Ålder: 19, längtar till 20.
Favoritsysslor: Sova, slappa, kolla på film, tjocka mig, Konserter, knäppa mig med personer jag älskar, leka, Läsa,
O-favoritsysslor: Kliva ur sängen, ha tråkigt, plugga,
Klädstil: Bekvämt, ta något av det jag har hemma
Irriterar mig på: Människor som säger säger saker om sig själv som MAN ser inte stämmer, folk som inte lyssnar
Favoritfilmer: Jag gillar de mesta, men några är : Harry Potter, Anime filmer,  Disneyfilmer, pokemon,
Favoritmusik: Alternativ rock, screamo. Några band:  Escape The Fate, Kill Hannah, The Blackout, Tokio Hotel, My Passion, Family Force 5, x –Japan, Dir en Grey, Balk Veil Brides, Silverstien mm.
Ätbart: MAT, nästan allt, Popcorn , godis, kakor
Dricker helst: vatten
Serie: That 70’s show, True Blood, When i meet your mother, 2 and a half men, Veronica Mars,  Vänner, Glee mm
Favoritord: FETT, gött
Favoritdjur: Hund, tiger, panda
Fobier: SPINDLAR
Besökta länder: Danmark, Cypern, Tyskland, England, Lettland än så länge, ska bli mer.
Duktig på: Att vara klantig, säga konstiga saker

Love
Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0