Onsdag

JAAA, =) Eftersom jag har blivit GLEE nörd så är det en bra dag för mig. För Serie 2 har ju nyss börjat sändas i USA MEN det finns ju alltid en chans att se serien på intrenet (TACK FÖR INTERNET) så idag kom episode 3 ut. Så har nyss kollat , and i love it. Hahahha kommer bli jobbigt att vänta tills alla episoder kommer ut på DvD, men man har något att vänta på i alla fall =). Så varje onsdag vet jag att jag kolla på ett nytt GLEE avsnitt. Gör min dag. 


Men idag är också bra, för jag mår SÅ mycket bättre =) vilket gör mig till en mycket gladare person. Vilket är bra för andra också. hahah.
Har dock inte så mycket mer att skriva än det. Eftersom det inte har hänt så mycket än. 
Kan säga att dagens mat blir i alla fall Kykling med ris och någon sås blandat med MASSA grönsaker. MUMMS. 

OCH fick tillbaka en av mina anöskingarna igår. den om jag kan få studie hjälp. Och tydligen så kan jag inte det :( inte till dom här kurserna. För att det fans lite som jag inte kunde fylla i i ansökningen, eftersom jag inte har bott i UK innan och för att vi skickade in den i sista minuten. Så .. det var lite tråkigt, MEN Diana ska kolla om det går i alla fall. =) Men jag förväntar mig inget. 
Jag satsar på den Engelska kursen som jag verkligen vill gå på Istället. Den börjar i Feb och kan man börja söka i nov. Så får ta den i stället. 

Nu ska jag ta och göra lite annat innan jag ska hämta Lena (Laurence har rep idag inför deras skolpjäs som dom ska ha i dec ). 

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är väl nog med info. Vi är bara intresserade av hur du har det. Det verkar vara riktigt fint i omgivningarna där du bor. Kram mo o mofa

2010-10-06 @ 18:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0