Torsdag och mår toppen!

Ja idag är det inget fel på humöret kan jag säga =D Solen skiner, inte lika kallt som igår.
Jag har varit på dagiset och har haft det jätte bra! Det är så bra där. Även om jag bara var där ca 3,5 timmar så känns det jätte bra att ha gjort något på dagen liksom. 
Har varit ute nästen hela tiden. Hade ett littet halloween part =) dom fick leta efter godis och jaa as mysigt! .. Tänker fråga om jag får vara längre nästa gång. JAPP Det kommer bli mer! Veckan efter lovet (som är nästa vecka) så ska jag vara där tre dagar i veckan! Måndag, Onsdag och Torsdag! Kommer bli jätte kul!! Längtar redan =) 

Jaaa, har inte hänt så mycket mer än xD hahha ska ta och göra iordning disken, sen är det snart dags att gå till skolan och hämta Lena och våran gäst Tom. Ska inte hämta Laurnce dock. Han har fottbolls match. Så han kommer hem senare. Men men. 
Ska väll se till att göra något innan jag ska hämta dom .. hahaha 




Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att allt känns bra och att du är glad, glädje smittar på ett bra och positivt sätt och då mår alla runtomkring en också bättre. Kram

2010-10-21 @ 20:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0