VARNING = EXTREM KYLA PÅ VÄG!!!!!!!

Jaha, gårdagen var full av saker =) 

Började med att vakna av att det var så kalt så jag viste inte vart jag skulle ta vägen! 
och när vi gick till skolan var det så kallt att jag tordde det hade blivit vinter, och jag ville ta på mig ALLA kläder som jag har! 

Lena hade Egyptisk dag igår också =) Hela hennes klass skulle klä ut sig som man såg ut på den tiden. Hon var jätte söt =) Dom fick också mat som liknade maten dom hade på den tiden och gjorde smyken och allt möjligt som tillehörde den tiden. Hade med sig mycket hem kan jag säga. ^^




Igår var ju jag och hälsade på dagiset =) eller vad man nu ska kalla det. Jag var ganska nervös när jag kom dit. Och i början. Men jag blir ju svag för söta små barn. Det var några som kom till mig på en gång och började "prata" hahah. Det var jätte mysigt måste jag säga. Det är ju alltid lite svårt i början när man inte vet vad dom har för regler och vart allt är osv. Men det var en rolig dag, hahah kommer dock bara ihåg två naman. INTE BRA! xD MEN jag ska tillbaka dit imorgn och se hur det går. Ska få lite mera uppgifter och se hur det känns och hur dom tycker jag är = LÄSKIGT, men rolig också. Och efter imorgon så kanske det blir att jag kommer dit tre dagar i veckan =) WIII . Skönt att få lite mer att göra på dagarna så man uppskattar helgerna mera liksom. 
Så vi hoppas på något bra Imorgon, ( JAG ÄR NERVÖS XD

Och sen på kvällen eller exakt 17.15 så kom Lena och Laurence pappa och hämtade Laurnce för dom skulle åka och kolla på en skola till Luarnce. Eftersom han ska börja 7 efter sommaren och måste då byta skola. 
Och menadns som var dar så hade jag och Lena myss kväll =D Vi tog mass kuddar och filtar (för det var så grymt kallt att jag nästan dog) och kollade på Ace Ventura och började att kolla Shrek, men blev inte hela eftersom Lena var tvugen att sova. 

Efter Lena hade lagt sig så pratar jag med Linnea på Skype. Hon och jag ska ju åka till London om två veckor =) Så vi pratade om vandrarhem som vi nu har beställt och tider och vad vi kan göra =) och Två skaer vi ska försöka göra är att åka London Eye och gå på London aqourium =) Vilket jag tror kan vara helt awesome. Vi kommer få en underbar helg =) Längtar .. Två månaders jubileum XD (Hon åkte två dagar innan mig för att bli Au pair. Alltså den 1 sep och jag den 3 sep och vi ska vara i London den 5-7 nov. Så vi båda har varit Au Pair i två månader xD så Två Månaders jubimelum . Vilket vi ska fira. KUL!! 

Det var Igår, Tisdag. Men idag Onsdag har hndlat mycket om min kurs som börjar på Lördag, Start Writing Essays. Har lyssnat på en skiva som amn fick med. Har varit inne på hemsidsidan och försökt se så jag hittar allt och var mycket står. Varit inne på Forumet och skrivit lite där för att blrja vänja mig osv. Har också hittat första uppgifet och börjat på den XD hahah Jag känner redan att det kanske var lite förtidigt att plugga XD Inte bra. Men jag hoppas att det känns bättre när allt har kommit in gång. 
Kommer som sagt att bli skönt att få lite mer att göra. 

Ja det var gårdagen och Dagens stora händeser. 

Som sagt, Imorgon ska jag till dagiset igen, Kommer också ha ett extra barb att ta hand om till fredag. Tom , Lenas klasskompis ska komma på sleepover XD Eller ja, jag ska ta hand om honom för hans mamma är borta hela dagen och kommer inte hem förens natten fredag. Så han ska vara här. Kommer nog bli kul. Han är en jätte lung kille så det kommer nog bli skönt. 
Vi får helt änkelt se vad som händer. 
och jag hoppas på en vamrare dag imorgon. Annars är det dags att ta fram vantarna, mössan och min nya jacka. Men det känns lite tidigt .. eller vad säger ni?

Ps. Dom som känner att dom skulle vilja prta med mig. Skaffa Skype. Jättebra sätt att prta med folk GRATIS. Ds.

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söt Lena är på bilderna. Trevligt att hälsa på ett dagis och se hur det är och att dagarna går lite fortare när man har något att göra. Kram mammma

2010-10-21 @ 20:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0