14 september

Tisdag.
Så vad har hänt idag?
*Diana åkte iväg tidigt
*Jag har gått på två promenader
*Lagat jätte god mat FAKTISKT ^^ 
*Lyssnat på musik med Laurence och samtidigt gjort något tills hans scout, Och det gjordes medans Lena var på Brownies (Scouts för tjejer).
*Har också blivit irriterad idag på barnen. Inte kul, men det blev för mycket. 
*MEN vi har också skrattat mycket under dagen. =)
En ganska vanlig dag helt enkelt. Jag trivs jätte bra. Det är så roligt (oftast xD) Och jag lär mig så mycket.
OH, pratade med mamma och pappa igår för första gången sedan jag åkte hit. =) Var kul att prata med och och se hur dom har det.
Nu ligger Lena och Laurence och sover och jag ska kolla på Friends (Vänner) innan jag går och lägger mig tänkte jag.
Love
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0