16 September

En ganska helt vanligt torsdag.
Morgonen var lite annorlunda eftersom Laurence kom ner och mådde inte alls bra, ont i halsen, magen och snorig. (Början till förkylning tänkte jag).
Så jag tänkte på mamma, och gav honom lite huskurer, som

Honungs vatten (som han faktiskt gillade)
Kiwi
Mycket vatten
Ja, det var vad jag kunde hjälpa med. Han mådde i alla fall lite bättre när vi kom till skolan.

Sen blev det en seg dag för mig, jag bara kände mig lite nere, kom lite hemlängtan, smsade lite med Milla som jag saknar JÄTTE mycket <3. 

så typ från 9.30-14.30 spenderades framför Tv:n i min säng. Sov lite också.
Kanske behövde det, vet inte. 
När jag senare hämtade barnen från skolan, så mådde Laurence lite till bättre, vilket var bra =).
Vi åt god mat och kollade på El Dorado som jag hade tagit med mig hemifrån.

Dom hade aldrig ätt den förut så jag var ju vara tvungen att visa. (Jag skrattade typ hela tiden.), Vi har inte sett klart filmen än, så dom frågade om vi kunde fortsätta se till frulle, jag se vi får se. Beror på tid och hur dom uppför sig. 

Men i alla fall, efter den goda maten och rolig film så var det dags att ta Laurence till Karate och jag och Lena gick på STEP undertiden.
Lite träning =)
Var mycket roligt måste jag säga, kul att höra på Engelska.
Tror faktiskt jag ska börja gå på den kursen på torsdagar, få lite träning liksom. Det är alltid gött.

och nu så sitter jag igen här vid bloggen efter ännu en dag. 
Imorgon har jag varit här i två veckor. =) Trivs jätte bra.
och imorgon bör det av till Ipswich, som jag inte har varit i sedan Januari och Ska träffa Jennifer =D

Love
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0