dagar som har gått

Jaha, Ja i Lördags så var jag ju på en konfereras med Diana i London.
Måste säga att det var mycket intressant . FAKTISKT. 
Jag fattar inte att jag orkade lyssna så mycket, och fattade vad dom sa. =)
Fick träffa människor som Diana jobbar med och lära mig mer vad hon jobbar med.
Vi var där hela Lördagen, från halv 9 till 10 på kvällen. Lång dag kan jag säga. Jag var helt slut när vi kom hem.

Söndagen så stannade jag hemma. Konferensen var på söndagen också, men jag var så trött och kände att jag behövde sov morgon. Så jag stannade hemma.
Men jag tog chansen att åka in till Cambridge för att se om jag faktiskt kunde hitta till saker, vilket jag kunde =) YES! Blev lite shopping också, som Glee boxen (Matilda är kär ^^) hahah

Måndag-tillbaka till vardagen.
Var faktiskt rätt skönt också. Men tråkigt att det skulle regna hela dagen. Men kunde inte vara ute i 10 sek fören man var dygsur. Inte kul.
Kollade också på Kurser.. För jag ska börja plugga =) Verkar som det bler , något mer barn, eller skriva uppsatser nu till mars och i feb så kommer jag troligen läsa Engelska =) Tror faktiskt det kan bli kul. (Matilda och plugga brukar inte gå så bra ihop, men jag tror på det den här gången)

Tisdag, Idag. Inte hänt så mycket än. har käkat frulle och sitter nu här =) Väntar på att klockan ska bli 3 då jag ska hämta barnen från skolan. =)

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå där!

Lite annorlunda liv än här i FInspång?! Sköt om dig riktigt bra, vi saknar dig!!

2010-09-28 @ 17:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0