Day 2

Så andra dagen drar mot sitt slut. Laurence and Lena är redan i sina rum och sover.
Jag har tagit en trevlig behövlig dusch. Och sitter nu här vid bloggen och tänkte göra en liten sanbb beskrivning av dagen.
Dagen har mest spenderats hemma. Eller den HAR spenderats hemma.
Vi har spelat spel, bakat, ritat, hoppat studsmmata, dom gjorde en hinderbanna i trädgården (jag var för trött /latt för att vara med så jag tog tid i stället ).
Jag har också varit själv med dom idag (AHH). Men det gick hur bra som hälst.
Vi har också varit och hälsat på Dianas bror som bor några gator bort (gå avstånd). Mycket trevliga människor. Några som jag alltid kan höra av mig till OM det skulle vara något.
Fick också en snabb tur till bibban och platsen/huset där Laurence har scout och Lena har Brownis (scout fast för tjejer).
Bild 2-3, : Det är spelat då man ska göra som bilden visar och sen ha lappen i mellan och försöka klara så många som möjligt.
Bild 4-6: som sagt vi ritade, Lena hade en bok där dom visade hur man ritatde olika saker. Jag försökte .. ja som ni förstår så är det ju jag som har ritat dessa vackra saker xD hahah MONSTER ^^
Bild 7-11: Vi bakade och kollade på Harry Potter samtisigt xD
Bild 12-13: När vi spelade Funny Bones = mycket roligt xD
Lite Bilder på mitt rum och sakerna som låg på min säng när jag kom =)
Bild 1: toa
Bild 2: Ett kort som jag fick.
Bild 3: Min Nyckel till huset, med en Me to you björn och ett M som nyckelring =)
Bild 4: GODIS
Bild 5: Helt otroligt snällt, Diana hade köpt en mobil till mig som jag kan använda här i England. (Och igen dålig sak)
Bild 6: MITT RUM =)
Jaa lite kort om idag. Har ju inte hänt så mycket med det har varit en skön dag.
Imorgon börjar jag mitt jobb som Au Pair. Lite spänd. Eller ja, har ju "jobbat" dom här dagarna, men imorgon börjar det på riktigt. Jag hoppas verkligen att jag kommer göra ett bra jobb.
Redan nu i veckan kommer jag vara själv med dom i tre dagar. Det gör mig lite nervös med jag vet att dom hjälper mig och det finns folk som jag kan ringa OM det skulle hända något.
Det är alltid skönt att veta.
Jaa nu ska jag sova så jag orkar upp för min första dag.
Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: barbro holgerzon

Det låter som det blir ett riktigt fint år.

Göte är impad så det förslår. Lycka till och njut och ha det riktigt bra med fam. Kram Ma o Offa

2010-09-07 @ 18:48:31
Postat av: Anonym

Det låter som det blir ett riktigt fint år.

Göte är impad så det förslår. Lycka till och njut och ha det riktigt bra med fam. Kram Ma o Offa

2010-09-07 @ 18:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0