det har varit en LÅNG dag

Den här dagen har varit speciell.
Första gången på jätte länge som Diana var hemma hela dagen, och speciellt under förmiddagen. Men skönt också. 
Hade tre personer här idag för att kolla på huset, eftersom vi (troligen) kommer flytta i början av November. Vet inte om jag ser fram emot det så mycket, packa ner allt .. hahah xD
Sen så har Lena och Laurence haft sin dag idag. Kan säga att jag är helt slut.! 
Har också varit på STEP igen. Riktigt skönt att få röra lite på sig. .. Ok mina ben är som .. jaa något i alla fall. Helt slut.
Så ska kolla på film innan jag drar mig till sägen (även om jag redan ligger i sägen) haha
(Och glöm inte att du har chansen att fråga mig VAD du vill just nu, tills på söndag)
Love
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0