En vanlig vecka

Satt nyss och skrev i Almanackan som jag fick av familjen när jag kom. 
Skrev upp några veckor framöver, lite aktiviteter och annat som jag säkert kan glömma bort. Alla veckor ser typ lika danna ut xD haha så kommer nog i i det (och har nog redan gjort)
Så här ser det ut:

Måndag
Laurence Souts 19.30-21.30
Tisdag
Dom ska ha med Lunch
Lena /Laurence till Farmor (en går ena veckan och den andra andra veckan)
Lena Brownies 18.15-19.45
Onsadag
Dom ska ha med Lunch
Lena Piano 
Torsdag
Dom ska ha med Lunch
Laurence Karata 18.00-19.00
Jag och Lena STEP 18.00-19.00
Fredag
L and L till Youth Club 18.00- (om dom inte ska till sin pappa)

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: IDA

Sv: Tack! :D Haha ofc I will!

Ja jag har bara hunnit prova den än så länge men den var absolut bekväm. :D

Hoppas du har det bra där borta!

2010-09-23 @ 19:45:10
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0