fredag and i'm loving it

Ja, så var det fredag igen.
Dagen har gått mycket bra. Diana åka härifrån sent igår kväll för att kunna komma i tid tills sitt möte idag. så var själv med barnen på morgonen. Men det gick hur bra som helst. vi hade en riktigt trevlig och rolig morgon. =)
Deras pappa hämtade dom vid ca halv 4, och jag har nyss kommit hem från att ha gått och handlat lite gott gott till kvällen , Muffins och Digestive =) MUMMS! Jag vet att jag egentligen inte borde, men jag var sååå sugen och jaa det kunde inte hjälpas. Dock hoppas jag på att jag inte kommer äta upp ALLT ikväll utan kan spara det några dagar alla fall. *håller tummarna*
Dagens väder här fått mig att bara ville bara inne, har regnat sedan jag steg upp hur sägen och det regnar fortfarande. Jag hade tänkt att gå på en promenad med ågrade mig direkt när jag såg vädret. Så har bara varit inne idag. Har gjort lite små sysslor. Men haft en lugn avslappnade dag. Vilket har varit as gött =) 
Just nu sitter jag skälv i hela huset. Diana kommer hem mellan 6-7. Tills dess är jag själv. 

Imorgon ska jag följa med Diana på någon konferans som hon har med jobbet. Tyckte det kunde vara en kul upplevelse och vem vet, kanske kan vara till hjälp under mitt år här eller i framtiden. =) Ska bli kul i alla fall. 
Hon ska på en på söndag också, MEENN .... är inte lika säker på om jag ska med på den också. Kanske kan vara skönt med en day off, få lite sovmorgon. Men men vi får se vad jag bestämmer =)

Och Idag har jag varit här i tre veckor =) WIII. Trivs fortfarande =)

Ska gå och göra lite mat nu tror jag =)

(Inte många dagar kvar om ni vill ställa en fråga till mig, Söndag kväll är det slut för denna gång)

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Ingegerd Egnell

Så skönt att du trivs! Det här året kommer säkert att vara ett viktigt år för dej, när du längre fram i livet ser tillbaka...

2010-09-27 @ 21:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0