Helgen i Ipswich hos Jennifer

Det började inte så bra.
Jag stod och väntade på bussen i 45 min. Och under den tiden så pratade jag med Diana om hur jag skulle göra eftersom jag missade tåg genom att stå och vänta. Hon fick ringa Brian och Liz (hennes bror och hans fru) och dom ringade bussarna och frågade vad som hade hänt osv.
Och det var tydligen något i Cambridge. Och just när dom skulle skjusa mig så kom en buss. Efter att jag väntat 45 min. Men i alla fall, gick på bussen och fick betala mindre än vad jag hade räknat med. Vilket var bra, £3.10.

Kom till Cambridge station efter ca 50 min på bussen. Och i all min väntat på buss och kön till där man köper biljetter så missade jag 3 tåg! Så fick ta tåget som gick 18.43 och skulle vara framme i Ipswich 20.03. Slapp i alla fall byte. 

(Väntan på Tåget)
När jag kom fram så väntade Jennifer på mig - KRAMKALASS! =D

Vi gick hem till henne, hon hade köpt pizza och vi hade popcorn + film, vilket var
pokemon

+ det regnar köttbullar

.
Mycket bra kväll =)

(Hemma Hos Jen)


Lördag.
Jen var tvungen att jobba på morgonen 7-11. Men jag fick lite sovmorgon och gick inte upp förens 10. 
När hon kom hem så blev det prat + att göra sig i ordning, och sen var det STAN som gällde. =) 

Bild 1-3: En Ko mys dress som vi hittade på Primark.
Bild 4-5: Folk tycker tydligen att detta är roligt inne på en leksaks affär för BARN.
Bild 6-10: Vi åt på ett ntss ställe som verkade biligt och helt ok, men vi kommer aldrig äte där igen, föst fans                   inte det vi ville ha, var tvungen att väta AS länge för att få ett par smörgåsar som inte alls var                           goda. ALDRIG MER!
Bild 11-16: Utsikten från Hennes tak, helt underbar utsikt. 
Bild 17-18: Innan bion, popcorn.






Efter stan så gick vi hem och poppade popcorn som vi kunde ta med oss på bion i stället för att köpa. 
Vi såg Going the Distance

med Jostin Long och Drew Barrymore.En bra film faktiskt, den var lite seg/tråkig i början men sen kom den igång, och det var en scen som jag och jen gillade mest kan jag säga ^^ höhöhöh

Sen drog vi hem byte om till myss käder. Sen fick Jen ett ryck och ville baka, så vi sprang ner och köpte mjöl, mjölk och margarin. Vi bakade kladd muffins som blev HUR GODA SOM HELST! 
Sen åt vi lite deg och muffins till Transformers.

Sen var det sägen som gällde. 



Söndag
SEG DAG.
Vi vaknade och pratade länge i sägen. 
Sen så åt vi frulle och kollade på Transformers 2 . Frullen bestod av ost och kladd muffins. Mycket bra och nyttig frulle. ^^


Efter så tog vi bara på oss något och gick till stan för att köpa en jack till mig som jag hade sett på Lördagen men som jag ville tänka på. Och jag hade bestämt mig för att den ville jag ha. 
Sen gick vi tillbaka till Jen och kollade på mer film som blev The girl who Leapt through time

och pratade änu mera tills jag var tvungen att hoppa på tåget tillbaka. 

Sen när jag skulle byta tåg, för var tvungen att byta på vägen tillbaka, så hade tågen som jag skulle med redan åkt, så fick ta ett annat tåg. Så det slutade med att Diana fick åka och hämta mig i Cambridge istället för ett ställe närmare. Men det gick bra. 

Helgen hos Jennifer var verklien hur rolig som helst. Har saknat henne jätte mycket.
Tack för en AWESOME HELG!!
Kommer snart tillbaka och då får vi göra allt igen och kanske lite till ^^
Love you <3

Det var min helg hos Jen =)
Love 
Matilda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0